utmanad!

Sara (det är lugnt, bloggen är inte hemlig alls- länka fritt du Sara!) har visst gett mig en utmaning!

Att leta reda på bild nr6 i mapp nr6 på datorn. Simsalabim; här är den:



Förövrigt har barnen åkt barnens vasalopp idag. Så duktiga så kämpade de på hela rundan igenom. Blåbärssoppa, diplom och pepparkaka väntade vid mållinjen. Jag höll på att frysa ihjäl och har knappt tinat upp än. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk :/

Älskade mannen min fyllde år igår och firades av tjocka släkten igårkväll. Mysigt sånt där!

Just ja - ska man utmana vidare nu eller? Tjaaa.... Elin du kan väl leta upp mapp 6 och bild nr 6 i den mappen för publicering i din blogg. C´mon! Och Jesper!

Kommentarer
Postat av: Jesper Johansson

Antog utmaningen, visst blir verandan fin?!

Ps snart e man kanske brandis med

2009-02-21 @ 08:22:51
URL: http://www.orsask.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0