här är jag... igen ;)

Nu har vi snart fixat klart i lillebrors rum, minibror alltså. Ska visa bilder sen. Ville bara lämna ett litet livstecken.

Fogarna är bättre! Tjiho! Jabbadabadooo!



Snodde en enkät, för att fylla ut lite...

Tre jobb jag har haft...

kassatjänst på OK/Q8, smörgåsbutik, spinning/aerobicinstruktör


 Tre platser jag har bott på...


Rasbokil, Årsta, Djäknegatan


Tre saker jag gillar att se på TV....


Medium, cityakuten, bygglov


Tre favoriträtter:


fläskfilé, carbonara på restaurang, kassler


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu...

förlossningen (eller på väg hem...), i Orrbol i våren, varmt bad


En bok...

Flyga drake


Tre personer som jag tror kommer att svara på detta "mail" snabbt


? ? ?


Kommentarer
Postat av: Anonym



Tre jobb jag har haft...



Fyrverkeriförsäljare DOMUS

Verksamhetschef Vasalundshallen Medley AB

Kyrkogårds & Fastighetschef Orsa Församling



Tre platser jag har bott på...

Tulegatan Sundbyberg, Villa på Järvafältet, Spångavägen 325



Tre saker jag gillar att se på TV....





Lie to Me, Mentalist, 2 1/2 män



Tre favoriträtter:



nasi goreng, sushi, skomakarlåda



Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu...



i en kvinnas kropp, Mallorca och cykla, månen



En bok...



Flickan och skulden

2009-03-26 @ 20:31:25
Postat av: Sara

Du, det är bara att sno på! ;-)



Är imponerad av ditt minne... Sara has left the building... haha... Jag får väl se vad du skriver när det är dags... :-D



Kram

2009-03-27 @ 20:48:00
URL: http://storakil4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0